Posté(e) : 28 janvier 200718 a salut ca me plais trop un y61 4.2 turbo mazout et aussi l australie me plais beaucoup je reve de faire un tour la bas fait nous encore rever yannick hello I like the y61 4.2 turbo fuel and also like Australia, I dream to travel continue to make us dream yannick
Posté(e) : 28 janvier 200718 a Thank you for all these nice pictures If you ever fancy to come over France, you'll be welcome in Lyon (see on Google Earth where it is!), and I'll arrange lots of meetings with 4x4 drivers, PATROL GR mainly, of course! Keep in touch with all of us
Posté(e) : 28 janvier 200718 a moi c'est ce genre de paysage qui me fait rever .... on se sent tellement petit au millieu de ces etendus sauvages. me it is kind of landscape which makes me dream.... one feels so small with the center these etendu savage. this a very beautifull picture.
Posté(e) : 28 janvier 200718 a Alors les gars, c'est quand qu'on se cotise pour un voyage en Australie et essayer ces divines motorisations Moi j'y pense des fois Thank's Andrew for your nice Pictures. Maybe one day, we will to go in Australia and try this Patrol with his fabulous Engine ..that is just a dream for us at the moment see you soon
Posté(e) : 29 janvier 200718 a Auteur what can i do to live in australia???? http://www.liveinaustralia.com/
Posté(e) : 7 mars 201114 a ... Nous autres dans notre petite France ont a meme pas le droit a en avoir un!!!!!!!Mais bon vu le prix du carburant dans notre contrée :2 (25): :2 (25): mon 4.2l consomme moins que le 2.8l td sinon VERY GOOD LE 4.2L TURBO